KAJIAN TELAH MEMBUKTIKAN BAHAWA

SALURAN DARAH YANG TERSUMBAT

ADALAH ANTARA PUNCA UTAMA

PENYUMBANG KEPADA KEROSAKKAN ORGAN DAN

PENYAKIT KRONIK

 

 

 ADAKAH ANDA MEMPUNYAI

TANDA-TANDA DIBAWAH

  • Sakit pada bahagian dada

  • Kaki/tangan berasa kebas

  • Kepala berat sebelah

  • Daya ingatan menurun

  • Berasa Cemas

  • Migrain

  • Organ seks lelaki tidak menegang sebelum tuannya bangun pagi

 

  • Sakit pada bahagian belakang kepala

  • Sakit tengkuk terutama waktu bangun

  • Sesak nafas

  • Pening kepala

  • Tidak tidur lena

 

 

SALURAN DARAH YANG TERSUMBAT ADALAH ANTARA PUNCA UTAMA PENYUMBANG KEPADA KEROSAKKAN ORGAN DAN PENYAKIT KRONIK

  • DARAH TINGGI

  • SERANGAN JANTUNG

  • STROKE

  • MASALAH BUAH PINGGANG

  • MIGRAIN

 

 

 

Bagaimana Stroke terjadi....

 

SETIAP PENYAKIT ADA PENAWARNYA.

Ini satu-satunya produk herba yang dapat membantu membersih saluran darah.

 Bebas dari dadah, mendapat kelulusan daripada

FDA-IND USA (Food and Drug Admintration, Amerika Syarikat) 

 iaitu produk herba pertama China yang mendapat pengiktirafan ini.

DANSHEN PLUS

No Pendaftaran

Kementerian Kesihatan Malaysia (KMM)

A861380224

(Di Labelkan Pada Setiap Botol)

 

 

TESTIMONI

Kena serangan jantung pada umur 34 tahun.

 

PRODUK DIGUNAKAN  : KAPSUL DANSHEN PLUS

Saya terkena serangan jantung pada tahun 2007 ketika itu umur 34 tahun kerana 2 saluran didapati tersumbat dan telah menjalani rawatan angiogram sebanyak 2 kali. Dalam  2 tahun selepas terkena serangan jantung kesihatan saya merosot teruk dan selalu keluar masuk  wad seperti ICU,CCU dan CHDW.

Pada Oktober 2009 saya diperkenalkan Kapsul Danshen Plus yang boleh membantu mencuci saluran darah tersumbat sehingga saluran yang paling halus (kapilari).

Pada mulanya saya tidak percaya tapi selepas mengambilnya lebih kurang sebulan saya terus berhenti semua ubat-ubat Hospital setelah banyak perubahan positif yang berlaku dalam kesihatan saya.

Di sini ingin saya berkongsi dengan semua orang bagaimana Kapsul Danshen ini berfungsi dan menyelesaikan masalah kesihatan yang kronik. Sepanjang saya mengidap jantung koronari, saya belum pernah terjumpa produk 'MEMBERSIH SALURAN DARAH' . Ini satu-satunya produk herba yang dapat membantu membersih saluran darah yang terdapat di pasaran pada masa ini dan ia bebas dari dadah, mendapat kelulusan daripada FDA-IND USA (Food and Drug Admintration, Amerika Syarikat)  iaitu produk herba pertama China yang mendapat pengiktirafan ini

Ia mengubah pesepsi kehidupan saya sebagai pesakit koronari  di mana selama ini saya hanya bergantung kepada ubat-ubat yang dibekalkan dari Hospital tetapi ia tetap juga tidak memberi penyelesaian  sepenuhnya dalam masalah kesihatan  saya kerana masih sakit dada dan cepat penat akibat saluran masih tersumbat, segala-galanya telah berubah apabila saya mengamalkan makan kapsul DANSHEN PLUS sehingga saluran darah saya tidak lagi tersumbat dan mampu menjalani kehidupan sebenar  seperti orang yang sihat

Alhamdulillah syukur kepada tuhan, semoga lepas ini saya dapat membantu insan lain pulak.

En. Bhaseer

 

 

 

TESTIMONI EN JAMAL

Terlepas dari Pembedahan “bypass”
walaupun doktor sahkan ada
5 sumbatan pada jantung

 

Nama  : JAMALLULLAI B ABD WAHAB

Umur  :  47 tahun

Masalah  Kesihatan :  5 salur jantung tersumbat

www.facebook.com/jamal.wahab.5

 

Pengalaman :

Saya kena serangan jantung pada 8.1.2013. Semasa buat angio di hospital UITM Sungai Buluh  Doktor sahkan saya ada 5 sumbatan pada jantung saya. Doktor telah buat appointment untuk saya menjalani pembedahan  bypass pada  20.4.2013. Saya minta doktor tangguhkan dulu pembedahan kerana  saya nak cuba makan danshen Plus.

 

Saya  telah mengambil danshen plus  bermula 25.2.2013.  Sehingga kini saya  telah mengambil 6 botol Danshen Plus. Alhamdulillah sehingga kini saya  rasa bertambah sihat dan tidak lagi mengambil ubatan hospital  dan tidak perlu menjalani pembedahan.

 

Kepada  sesiapa yang pernah mengalami serangan jantung  ,  saya cadangkan ambillah DANSHEN PLUS.. Kerana ia memang terbukti membantu membersihkan salur darah yang tersumbat.

Saya boleh di hubungi di  Talian : 013-2295170

 

 

 

 

  

Dr. Mohd Yusly Mohamad Yusoff 

Doktor pun sakit juga...

 

Saya diperkenalkan dengan Tasly Danshen Plus oleh En. Abdullah (seorang ahli farmasi negara). Awalnya saya mengakui kurang yakin dengan produkTasly disebabkan jenamanya yang tidak pernah didengari, harganya yang murah serta kualiti produk yang belum teruji. Persepsi saya mula berubah setelah meneliti buku kajian klinikal yang diringkaskan oleh 382 pengkaji dalam buku Danshenform mengenai produk utama Tasly iaitu Kapsul Danshen Plus.

 

Saya terus mencuba produk Kapsul Danshen Plus ini dan mendapati perkembangan kesihatan saya memberangsangkan. Pergerakan dan pertuturan yang selama ini terbatas mulai beransur pulih setelah mengamalkan produk ini. Ini telah menambah keyakinan saya manjadi pengguna dan pengedar produk Tasly.

Permintaan luar jangkaan daripada pelanggan di klinik menunjukkan peningkatan penggunaan produk Tasly. Perkembangan ini membantu saya menjana lebih keuntungan, hasil jualan tinggi serta menikmati faedah-faedah lain seperti bonus tambahan dan sebagainya

 

 

 

Tekanan darah tinggi boleh menyebabkan ketegangan yang besar pada jantung dan salur darah. Hasilnya salur darah menjadi tebal dan lebih keras. Ini juga mempercepatkan proses aterosklerosis yang meyebabkan meningkatnya tekanan. Hipertensi boleh memberi kesan kepada kebanyakkan mana-mana organ dalam badan, yang paling penting ialah otak, jantung, buah pinggang dan mata serta salur darah periferal (dalam anggota).

Hadapi  darah tinggi. Hanya Allah sahaja tahu bertapa

seksa nya sakit ini.

PENYAKIT :

DARAH TINGGI

PRODUK DIGUNAKAN  :

KAPSUL DANSHEN PLUS & DONG CHONG COA

Saya mengalami masalah tekanan darah tinggi, setelah dipujuk oleh doktor akhirnya saya bersetuju untuk memulakan mengambil ACEPRIL ( lisinopril ) 20mg bermula pada November 2009.

Sebenarnya memang susah untuk saya memulakan rawatan memakan ubat DARAH TINGGI ini, kerana memang diketahui saya akan bergantung kepada ubat ini seumur hidup saya.

Memikirkan umur yang masih muda dan risiko kepada BUAH PINGGANG, STROK, SAKIT JANTUNG dan sebagainya akhirnya saya REDHA untuk memakan ubat darah tinggi ini. Tekanan darah saya pada masa tersebut ialah 160 SYS. dan 100 DIA.

Dipendekkan cerita, setelah memakan ACEPRIL, saya sentiasa melayari internet mencari maklumat mengenai ubat yang saya makan dan juga alternatif kepada menyelesaikan masalah tekanan darah tinggi saya.

Memang menjadi lumrah manusia MENCARI PELBAGAI UBAT APABILA DISAHKAN BERPENYAKIT DAN JARANG SANGAT YANG MENCEGAH SEBELUMNYA.

Akhirnya saya berjumpa dengan KAPSUL DANSHEN PLUS. HANYA ORANG YANG SAKIT MEMAHAMI NIKMATNYA SIHAT. Bermacam-macam perkara bermain difikiran apabila disahkan mengidapi penyakit.

Alhamdulillah sehingga testimoni ini ditulis saya baru sahaja memakan botol yang ke-3 KAPSUL DANSHEN PLUS dan botol yang pertama KAPSUL DONG CHONG COA.

 Setiap hari saya mengambil bacaan tekanan darah saya secara purata tekanan darah saya kini  kurang dari 130 SYS. dan kurang dari 80 DIA. ...

 

Alhamdulillah sudah hampir 3 minggu juga saya tidak memakan ACEPRIL... kini saya mula menjaga makan, lebih kerab bersenam dan sangat-sangat concerned tentang kesihatan.

 

Produk TASLY merupakan 100% HERBA, mempunyai sijil halal dan mendapat KELULUSAN dari Kementerian Kesihatan Malaysia
 

CIKGU MIZAY

 

 

Kencing manis dapat di atasi .

 

PENYAKIT :

LUKA DI KAKI AKIBAT KENCING MANIS

PRODUK :

KAPSUL DANSHEN PLUS DAN KAPSUL DONG CHONG CAO

Saya mula-mula di perkenal produk ini saya tidak percaya , sebab sebelum saya telah mengguna bermacam produk untuk kaki yg luka akibat kencing manis, tapi tidak baik. Jadi saya beranggapan produk ini pon adalah sama seperti yang lain.

Sebelum ini saya hanya terima rawatan susulan untuk luka kaki saya di hospital Sungai Petani, oleh kerana tidak sanggup tunggu terlama untuk sampai ke temujanji yang telah ditetapkan oleh pihak hospital , saya pon membuat keputusan menerima rawatan di Hospital Swasta dengan bayaran RM2500, tapi selepas sebulan kaki saya tidak baik sepenuhnya lagi.

Sehingga saya di perkenalkan produk TASLY iaitu KAPSUL DANSHEN PLUS dan DONG CHONG CAO (DCC), bila sudah tiada pilihan lagi , saya mengambil keputusan untuk mencuba produk ini.

Apa mengejutkan saya kaki saya yang luka masuk saja hari ke empat tempat nanah saya dah nampak darah. Selepas saya terus mengambil produk sehingga sebulan lebih luka saya baik sepenuhnya.

Selama ini memang hari-hari saya makan ubat , pemeriksaan pon saya pergi ikut temujanji, tapi kaki saya juga tak baik , sekarang saya baru faham sebab apa tak baik...............UBAT YG SAYA MAKAN SELAMA INI TIDAK SAMPAI KE TEMPAT YANG LUKA ITU KERANA SALURAN TERSUMBAT AKIBAT KANDUNGAN KOLESTROL DAN GULA YANG TINGGI.

 Bila Tersumbat bukan saja bekalan ubat tak sampai, DARAH,OKSIGEN,ZAT MAKANAN pon tak sampai, patut lah saya selalu rasa kaki saya kebas.

Sekarang saya sangat faham , selepas amik danshen ia memcuci saluran arteri dan kapilari saya sehingga tempat luka terima darah , oksigen ,zat makanan dan zat2 ubat. Dan Dong Chong Cao ia selain membuang toksin dalam badan ia juga membina semula sel-sel yang mati dan membaik pulih sarah-sarah mikro iaitu tempat berlakunya pertukaran oksigen kepada sel-sel.

Kesimpulannya BUKAN UBAT YG SAYA MAKAN SELAMA INI TIDAK BAIK TAPI  TAK SAMPAI ke tempat luka itu. sekarang kaki saya baik sepenuh nya.

Mak lang (Sungai Petani Kedah)

 

HILANG INGATAN DAN TIDAK DAPAT BERJALAN

PRODUK DIGUNAKAN  :

KAPSUL DANSHEN PLUS, DONG CHONG COA & BRAIN CLEANING

   G.Muniandy 26 tahun dari Batu Caves, mengalami kecederaan teruk dikepala akibat dari kemalangan pada Februari 2004 Menyebabkan beliau koma 1 bulan di hospital Kuala Lumpur dan dipindahkan ke Hospital Selayang. Melakukan dua pembedahan di kepala dan kaki. Selepas itu beliau tidak boleh berjalan dan hilang ingatan dan terpaksa dilayan seperti budak kecil.

            Diperkenalkan dengan Kasly pada July 2006, Beliau mengambil Danshen Plus, Dong Chong Cao dan Brain Cleaning. Selepas makan selama 1 bulan beliau tiba tiba telah boleh memanggil emak  dan bercerita mengenai kemalangan yang telah dialami. Selepas 3 bulan beliau telah boleh berjalan dan menguruskan diri. October 2006 beliau telah bekerja kembali .

G.Muniandy

 

Sakit kulit saya dapat di kurangkan

PRODUK DIGUNAKAN  : KAPSUL DANSHEN PLUS & DONG CHONG COA

Saya mengalami penyakit kulit ni lebih kurang 5 tahun. Beberapakali telah berjumpa doktor HBKL untuk menyelesaikan masalah, dan saya juga telah di rujuk ke doktor pakar kulit.

Tapi ubat dan krim (sapu) yang di beri oleh doktor tidak memberi perubahan pada kulit  saya ini.

Saya juga ada mencuba jus dari buah mengkudu dan pria  yang di beli dipasar, di kisar  dan dijadikan jus untuk diminum selama beberapa tahun.

Sehingga lah doktor menasihati saya untuk berhenti mengambil jus pria itu kerana takut minum melebihi dos dan boleh menyebabkan kerosakan buah pinggang.

Jadi saya tidak putus asa dan mencuba juga produk lain, makanan tambahan  dan ada juga beli kat kedai cina sing seh.

Pada suatu hari saya di perkenalkan KAPSUL DANSHEN PLUS DAN DONG CHONG CAO, anak saya minta saya mencuba produk ini , dan saya pun hanya ikut permintaan dia, sebab dia kata tak sanggup tengok kaki tangan saya itu kekadang GATALNYA sangat teruk.

Lebih kurang sebulan saya mengambil Kapsul Danshen Plus dan Dong Chong Cao (dcc), memang nampak perubahan ketara di kaki dan tangan saya. Saya mengucapkan terima kasih kepada anak saya.

Pak Cik Mat Zaib, 72 Tahun (Selayang , Selangor)

 

 

Manusia perlukan Makanan Untuk Hidup.

Organ-organ kita perlukan apa untuk hidup?... Darah.

Bagaimana darah dihantar ke  kita? ....Salur darah.

Apakah terjadi jika salur darah kita tersumbat.?

 

Apabila umur meningkat 30 tahun ke atas pembentukkan Kolestrol sudah mula terbentuk. Corak permakanan seperti makanan segera, tanpa bersenam dan selalu keadaan stress akan menyebabkan  tahap kesihatan kita menurun

 

 

Rajah di atas menunjuKkan keadaan saluran darah yang  hampir tersumbat .Tindakan mesti di ambil supaya saluran yang tersumbat dapat dibersihkan.Jika kita lambat bertindak organ-organ kita akan kurang mendapat bekalan oksijen dan zat-zat makanan.

 

 

Bagaimana Keadaan Salur Darah Selepas Pengambilan

 Danshen Plus.(Pembersih Salur Darah)

 

Salur darah akan kelihatan bersih dan tiada lagi kelosterol.

Darah dapat mengalir dengan mudah .Darah akan membawa

oksigen dan zat-zat makanan ke organ seperti jantung, buah

pinggang atau hati. Oleh itu organ-organ kita akan sentiasa sihat.

 

 

Satu Penemuan Yang Heboh Diperkatakan Di dalam Media Antarabangsa

Tentang Danshen Plus.

(Pembersih Salur Darah)

Apakah Kelebihan Danshen Plus.


Melancarkan saluran darah termasuk pembuluh darah.
 


Mencegah kerosakan pembuluh darah dan penyumbatan.
 


Mencegah pembentukan Atherosclerosis.
 


Mengurangi Kepekatan darah.
 


Mengawal sistem pembekuan darah dan mempercepatkan proses pemecahan bekuan darah(fibrinolisis).
 


Mengurangi ketegangan arteri koronari sehingga jantung mendapatkan aliran darah yang sempurna.

 


Mencegah kerosakan dinding pembuluh darah, sehingga tidak terjadi timbunan lemak.
 

 

Apakah Manfaat Utama Danshen Plus

(PEMBERSIH SALUR DARAH)


Menguatkan Tenaga Dalaman Lelaki Atau Perempuan.
 

Menghalang Penyakit Jantung Koronari.
 

Melancarkan Peredaran Darah yang mengakibatkan STROK.
 

Pembersihkan Saluran Darah dan melindungi Jantung.
 

Menurunkan Paras Kolesterol.
 

Menghalang  Komplikasi DIABETES.Menjaga kesihatan Mata dan Fungsi Ginjal.
 

Melindungi Sel hati.
 

 

Apakah bukti Kajian Klinikal ke atas DANSHEN PLUS ?

(Pembersih Salur Darah)


 


Pada tahun 1992, telah dilakukan kajian Klinikal di 3 (tiga) hospital di China

1. Genereal Hospital of the Chinese People's Liberation Army.
2. Hospital of the Tianjin Traditional Chinese Medical College.
3. General Hospital of Beijing.
 


Melalui Kajian tersebut responden adalah 

- 157 pesakit Jantung Koronari
- 22 pesakit Jantung
- 38 pesakit Darah Tinggi
- 16 pesakit Diabetes
dan semua orang mengeluh sakit dada (angina).
 


H
asil Kajian Klinikal Menunjukan

95.3% yang telah di beri DANSHEN menyatakan:-
Serangan Jantung terasa berkurangan.
Kelainan Elektro Kardio Grafi berkurangan.
Kadar Kolestrol berkurangan.
Sakit Dada berkurangan.

 

 

Apakah kandungan Danshen Plus ? (Pembersih Saluran Darah)

Danshen selalu digunakan dalam perubatan Cina, rasanya pahit. Ia berkesan dalam mengurangkan kesakitan, memperbaiki peredaran darah dan mengurangkan tekanan. Juga digunakan untuk melegakan kesakitan haid, sakit dada dan abdomen, serta untuk mengurangkan kerisauan dan insomnia, hepatosplenomegali dan angina pektoris.

Notoginseng, berfungsi dalam menghentikan pendarahan dan menghilangkan kesakitan. Notoginseng, berfungsi dalam menghentikan pendarahan dan menghilangkan kesakitan. 

Radix astragali pula berfungsi dalam mengekalkan tenaga vital dan membantu proses urinasi.

Rosewood pula memperbaiki peredaran darah dengan mencegah pembentukan bekuan darah.
 

   

 

 

Pengambilan Dashen Plus (Pembersih Saluran Darah) untuk suatu jangka masa yang panjang telah terbukti dapat mencegah koronari dan penyakit kardiovaskular yang lain.

Justeru itu, Dashen Plus (Pembersih Saluran Darah) mempunyai kesan yang baik  atas penjagaan jantung.

 

Penyelidikan klinikal menunjukan :-
 

1)    40.2% pesakit menyatakan Dashen Plus (Pembersih Saluran Darah)  dapat mengurangkan kesakitan dengan segera .

 2)   48% pesakit menyatakan Dashen Plus (Pembersih Saluran Darah) berjaya memberhentikan  angin pektoris dalam masa 3-8 minit. dengan pengambilan Danshen Plus (Pembersih Saluran Darah) secara sublingual.

 3)    Tambahan pula, aplikasi klinikal menunjukanDanshen Plus (Pembersih Saluran Darah)  dapat memberi kesan segera seperti nitrogliserin, oleh itu Dashen Plus (Pembersih Saluran Darah) boleh digunakan semasa kecemasan.

 

 

DONG CHONG COA

 

APAKAH ITU DONG CHONG CAO

Dong Chong Cao mengandungi bahan-bahan aktif  seperti asid amino, polisakarida, kordisepin, asid kordiseptik, orgosterol, adesosina, SOD dan elemen-elemen surih.

Produk ini  diperbuat daripad bahan herba  semulajadi. Ia dapat membantu kita untuk menyediakawal sistem imun.

Ia juga tidak mengandungi  apa-apa bahan  hormon. Ia juga amat berguna untuk menambahkan sistem imun organisma dan memperbaiki fubgis buah pinggang.

 

FUNGSI UTAMA DONG CHONG CAO

1. Berfungsi dalam pengawalaturan secara  berterusan.

2. Menyeimbangkan dalaman badan yang berkait dengan "yin dan "yang"

3. Kuasa penyembuhan yang baik.

 4. Meningkatkan sistem imuniti terutama golongan yang lemah.

5. Melegakan penyakit yang berkaitan dengan pernafasan. Cth: Asma, batuk dan bronkitis.

6. Memperbaiki fungsi buah pinggang.

7. Meningkatkan keupayaan seksual.

 

Keistimewaan

1.  Pemilihan cordyseps yang terhad dan berhati-hati, ia datang dari kawasan yang khusus  iaitu Qing-Hai, Tibet.

2. Tonik yang hangat dan sesuai dengan badan manusia.

 

Siapa yang sesuai menggunakan

Dong Chong Cao

  1. Kepada mereka yang mempunyai keimunan yang lemah, mudah sakit demam dan mereka yang cepat letih.

  2. Sesuai untuk golongan pertengahan usia dan warga tua, mereka yang mempunyai tekanan kerja yang berat, membuat kerja fizikal yang berat dan berbadan lemah.

  3. Mereka yang menghidap penyakit ketidakfungsian pulmonary seperti asma , bronchitis kronik, emfisema dan rhinitis kronik.

  4. Mereka yang kekurangan fungsi renal yang mendadak atau kronik; atau kegagalan  fungsi renal, sakit belakang, proteinuria dsb.

  5. Pesakit tekanan darah tinggi atau tekanan  darah rendah.

  6. Mereka yang bermasalah dengan ketidakfungsian seksual, kemandulan, mati pucuk dan keluaran mani nocturnal.

 

 

4 Fungsi Utama Dong Chong Cao

 1.    Memperbaiki fungsi sistem pernafasan

Dalam Perubatan Traditional Cina, Cordyceps dikatakan boleh membaiki keadaan paru-paru, merawat asma, menghentikan batuk dan menyingkirkan kahak; ia digunakan untuk merawat batuk kokol dan asma yang disebabkan oleh kelemahan paru-paru dan/atau ginjal.

Kajian moden menunjukkan bahawa Cordyceps berfungsi dengan ketara dalam meningkatkan perembesan epinefrin, mengembangkan bronkus, menghentikan asma, menolong mengeluarkan kahak, dsb.

 Ia juga berfungsi sebagai rawatan sampingan untuk penyakit ko-pulmonal dan kegagalan pernafasan.

 

2.    Meningkatkan fungsi ginjal

Menurut Perubatan Tradisional Cina, Cordyceps mempunyai kaitan dengan kesihatan ginjal, ia meningkatkan fungsi renal dan membaiki poten lelaki, ia boleh merawat kelemahan ginjal, sakit belakang, dsb.

Kajian moden mendapati bahawa Cordyceps membawa kesanbaik baik dalam rawatan kegagalan renal secara mendadak. Dalam rawatan kegagalan renal kronik, ia mengurangkan protein air kencing, kreatinin, serum dan nitrogen air kencing.

 

3.    Meningkatkan fungsi seksual

Cordyceps boleh membaiki poten lelaki dan menmggalakan perembesan air mani. Ia lembut dan tidak bersifat panas, sesuai untuk merawat kekurang renal, sakit belakang bahagian bawah, mati pucuk, keluaran mani noktunal, ketidakfungsian seksual, kemandulan, dsb.

 

4.    Mengawalatur fungsi keimunan dan meningkatkan kebolehan melawan penyakit

Cordyceps mengawalatur sistem imun secara dwi-arah, fungsi utamanya ialah meningkatkan imuniti; tetapi ia juga mempunyai kesan penekanan ke atas penyakit autoimuniti.

Melalui pelarasan dwi-arah, kebolehan badan melawan penyakit dipertingkatkan.

 Perubatan Tradisioanl Cina percaya bahawa Cordyceps bertindak sabagai suatu tonik untuk kesihatan yang kurang baik, ia berkesan dalam menguatkan badan pesakit yang sedang pulih, merawat peluh semasa sejuk, terasa sejuk dan gejala-gejala lain.

Oleh itu, Cordyceps boleh digunakan untuk melawan keletihan, ia juga meningkatkan ketahanan fizikal badan dan memberikan perlindungan.

 

 

 

 

 
 

 

 

 

Deepure

 

Manfaat

1.Deepure membantu menyingkirkan lemak berlebihan pada badan.

2.Deepure membantu mengurangkan nafas berbau.

3.Deepure membantu mengawalatur metabolisma manusia.

4.Deepure membantu menurunkan paras gula dan lipid darah.

5.Deepure mendorong anti - penuaan.

6.Deepure membantu menyingkirkan sisi-sisa dalam usus.

 

Se cawan Deepure mebekalkan anda perbagai manfaat kesihatan

1.Minum untuk kenikmatan hidup, Deepure memelihara perut, membersihkan usus dan mengeluarkan kekeruhan.

2.Minum dalam kuantiti yang sesuai, Deepure mengurangkan tahap lipid darah dan gula darah.

3.Minum ketika santapan, Deepure mengurankan lemak.

4.Minum untuk jangka masa yang lama, Deepure mempertingkatkan imuniti dan mengelakan anda daripada sub-kewsihatan.


 

 


 

 

 

Harga  Set Ahli

 

 

 

Danshen Plus , Dong Chong Cao dan Deepure


 

     +   + 

 

 

Belian Online Sahaja!

 

 

 

RM410.00 sahaja

 

 

RM 10.00 (kos penghantaran)

 

 

RM 475.00 (harga bukan ahli)

RM 10.00 (kos penghantaran)

 

 

 

 (Tawaran Hanya Pada Iklan Ini Sahaja)

 

 

 

Mudah, Murah, Sah & Selamat!

 

Order Sekarang

 

Cepat! Cepat! Cepat!

 

Harga Promosi Ini Akan Berubah Bila-Bila Masa...

 

Tempah Sekarang

Murah & Mudah Belian Di Internet!

 

 

 

 

 

 

24-JAM tempahan diterima!

Senangnya Membeli Di Internet...

Jimat Masa, Jimat Kos, Jimat Tenaga!

 


 

 

Cara Bayaran

Mudah, Cepat & Selamat!

 

 

 

 

Cara  Pembayaran Tunai

 

 

Langkah 1

 

Buat bayaran ke salah satu  bank dibawah:
 


 


 

Nombor akaun Maybank: 012026114426

Nama: Sinar Tax And Management Services
 

 

 

 


 

Nombor akaun Public Bank:  4411236704

Nama: Shapiee Bin Abd Karim

 

 

 

 


 

Nombor akaun Bank Islam: 12092020111862

Nama: Arpah Bt Omar

 

 

 

 

Nombor akaun Bank: 56 202 160 5315

 

Nama : Kop . Keluarga Abdul Karim Selangor Bhd.

 

 

 

 

Langkah 2:

 

Hantarkan butiran-butiran dibawah melalui SMS atau email .

 
- Nama bank , masa , jumlah bayaran dan tarikh transaksi dibuat
- Nama Penuh anda
- Alamat Penuh anda

- No. Telefon anda

 

No Telefon     : 017-6531512 (Arpah) 019-2095164 (Shapiee)

Email             : danshenplus@yahoo.com

 

Atau anda boleh faxkan Slip bank ke No. 03-87346062 

bersama butiran diri anda.

 

Jika anda tinggal di kawasan yang berdekatan anda boleh hubungi kami  atau datang ke alamat seperti dibawah:

 

Era Cekap Enterprise

No. 14A Tkt 1, Jalan Tun Abd Aziz

43000 Kajang, Selangor

Tel : 03-87365309 / 03-87371164

H/P : 017-6531512 / 019-2095164

 

Penghantaran akan dilakukan melalui POS LAJU. Selalunya sampai dalam masa SEHARI - TIGA Hari bekerja.


 

 

Cepat, Dijamin Sampai & Selamat!

 

 

Yang Benar

 

 


 

 

.........................................................................
 Perunding Kesihatan.
( shapieeabdkarim (at)hotmail.com)
(arpah-- eracekap(at)yahoo.com.
 

 

 


P.S:  Wakil Jualan  Di Perlukan Segera.

        Oleh kerana sambutan yang sungguh menggalakkan, Kami pelawa anda untuk menjadi wakil jualan kami.Sila e-mail kepada danshenplus@yahoo.com atau Tel: 019 -2095164 (Shapiee) atau 017-6531512 (Arpah) atau pejabat kami 03-87365309 untuk mendapatkan keterangan lanjut. 

 

 

 

P.PS Anda tidak akan jumpa Danshen Plus ini dimana-mana melainkan melalui laman web ini sahaja. Oleh itu usah bazirkan masa anda mencari disetiap kedai atau farmasi .

P.PS: Tawaran penjimatan dan tawaran "sale letter " ini terhad dan sah untuk pembelian disini sahaja. Tiada  jaminan harga  ini akan kekal walaupun esok pagi.

 

 

 

 


 

 

 
 

          

 

 

 

24-JAM tempahan diterima!

Senangnya Membeli Di Internet...

Jimat Masa, Jimat Kos, Jimat Tenaga!